DOBRÝ SERVIS ZAČÍNÁ ONLINE.

Mějte své BMW pod kontrolou kdykoli a kdekoli.

BMW BYCHL JE ZDE PRO VÁS!
Online, digitální a bezkontaktní.

 

Nabízíme široký rozsah praktických online, digitálních a bezkontaktních služeb. Vy tak můžete komunikovat s naším servisem i na dálku, aniž byste museli být v osobním kontaktu s naším technikem. Můžete rychle, intuitivně a online plánovat návštěvy servisu, využívat předností bezkontaktní servisní analýzy přes BMW Smart Video Communication nebo využít novou službu bezkontaktního předání/vyzvednutí vozu přes BYCHL BOX.

ONLINE A BEZKONTAKTNÍ SLUŽBY

BMW ONLINE OBJEDNÁVKA SERVISU.

Sjednání schůzky je jednodušší, než kdy dříve. BMW online systém pro plánování návštěv servisu umožní sjednání termínu návštěvy kdykoliv pouhými několika kliky na webových stránkách BMW Servisu. Vše proběhne tak rychle, jak je to jen možné, a tak, jak vám to nejlépe vyhovuje.

 

VÝHODY PRO VÁS.

  • Maximální úspora času a intuitivní obsluha.
  • Rychlá komunikace zásluhou osobního účtu.
  • Sjednání odkudkoliv a kdykoliv.

SJEDNÁNÍ SCHŮZKY V POUHÝCH TŘECH KROCÍCH.

1. Otevřete online sjednávání návštěv servisu.
2. Předejte všechny důležité informace pro provedení servisu.
3. Zvolte si požadované datum.

BYCHL BOX

Bychl Box funguje v samoobslužném režimu, který umožní předání vašeho vozu před servisním úkonem a vyzvednutí po jeho provedení. A to vše bez nutnosti osobního kontaktu se servisním technikem.

Objednání online
Bezpečně
Bez čekání

Jak to funguje?

  1. Při objednání na servis zaškrtnete, že si přejete využít bezkontaktní BYCHL BOX.
  2. Po příjezdu na servis zaparkujete vůz kdekoli na parkovišti a uzamkněte jej.
  3. Na Bychl Boxu zadejte SPZ svého vozu a projděte několika málo kroky, které po vás box bude vyžadovat.
  4. Po otevření schránky vložte klíč od vozu do schránky, která se Vám otevře a poté ji zavřete.
  5. Z Key Boxu se automaticky odešle informace, že byl váš vůz přistaven na servis.
  6. Servisní poradce po příchodu na parkoviště nejprve vůz nafotí, poté vyzvedne klíče k vozu ze schránky a sepíše zakázkový list.
  7. Zakázkový list vám pošle k potvrzení prostřednictvím e-mailu. Po potvrzení z vaší strany může dílna začít s prací na vozidle.
  8. Během opravy je s vámi servisní poradce ve standardním telefonickém, a nebo e-mailovém spojení.
  9. Po dokončení servisních úkonů je možné převzít vůz stejným způsobem, jako jste jej předali do servisu.
  10. Servisní poradce vloží klíče do schránky a odešle Vám informaci ohledně možného termínu vyzvednutí vozu.

A to je vše. Pohodlně, bezkontaktně, rychle a odjíždíte…

V případě nejasností či dotazů nás neváhejte kontaktovat.

 

BMW SMART VIDEO COMMUNICATION.

BMW Smart Video Communication je inovativní video komunikační systém umožňující, abyste se doslova dívali přes rameno vašemu servisnímu specialistovi. Během prací na vašem BMW vám bude e-mailem nebo SMS zaslán link na video vytvořené přímo na dílně. Bez ohledu na to, kde se právě nacházíte, můžete snadno porozumět tomu, jaké práce údržby nebo servisu bylo potřeba provést. Součástí je také detailní nabídka doporučených servisních úkonů, které následně můžete probrat se svými servisními specialisty nebo je rovnou potvrdit jedním klikem.

JE TO SNADNÉ.

  1. Během toho, co je vaše BMW servisováno, dostanete e-mailem nebo SMS video vytvořené přímo z dílny.
    2. Váš BMW servisní expert vám zašle detailní nabídku doporučených servisních úkonů.
    3. Můžete s ním probrat tuto nabídku nebo ji rovnou schválit jedním kliknutím.

    BYCHL PICK-UP SERVIS

    Pokud máte i přes veškerá opatření obavy odvézt váš vůz do našeho servisu, přijedeme si pro něj až k vám domů nebo do práce a znovu po provedení opravy vrátíme na dohodnuté místo. Službu nabízíme aktuálně zdarma do 30 km od provozovny. Jednoduše si ji objednáte online, nebo prostřednictvím telefonu či e-mailu.

    APLIKACE MY BMW.

    Aplikace My BMW zajistí, že jste s vaším BMW spojeni, i když v něm nesedíte. Aplikace plánuje cesty s přihlédnutím k aktuální dopravní situaci a upozorní vás, kdy je čas na cestu vyrazit, pomáhá také v případě poruchy, upozorní, že je třeba domluvit návštěvu servisu, a umí toho ještě mnohem více.

     VÝHODY PRO VÁS.

    • Komfortní kontrola a monitorování vozu bez ohledu na to, kde jste.
    • Jednoduchá správa servisu a údržby vašeho BMW.
    • Rychlá BMW Asistence v případě poruchy prostřednictvím automatického zaslání informací o voze a lokace.
    • Novinky a aktualizace od BMW.
    • Flexibilní online plánování návštěv servisu.

    JE TO SNADNÉ.

    1. Stáhněte si zdarma aplikaci My BMW z Apple App Store nebo Google Play Store.
    2. Vstupte na svůj účet My BMW, nebo si založte nový.
    3. Zadejte identifikační číslo VIN vašeho BMW. Pro spojení s vaším vozem aplikací My BMW můžete využít zaslaný bezpečnostní kód. 

    BYCHL AUTO a.s.

    Vídeňská 169, 252 50 Vestec, Praha-západ

    Společnost je vedená pod spisovou značkou B 19155 vedená u Městského soudu v Praze

    Den zápisu: 28. 05. 2013

    IČO: 01726773
    DIČ: CZ01726773

    Non-Stop Service Hot Line 602 253 253

    Servis
    Telefon: 241 007 222
    E-mail: servis@bmw-bychlauto.cz

    Náhradní díly
    Telefon.: 241 007 214
    E-mail: nd@bmw-bychlauto.cz

    Otevírací doba
    Po – Pá 7:00 – 19:00
    So – Ne Zavřeno

    Prodej ND a příslušenství
    Po – Pá 8:00 – 18:00
    So – Ne Zavřeno

    Převzetí a vyzvednutí vozu je možné po dohodě 24 hodin denně, včetně víkendu.